Entradas populares

viernes, 14 de octubre de 2011

I didn’t dump Billy [Corgan] to go out with Kurt. If anything, later on Billy dumped me because I had something with Trent Reznor, and that was past grunge. Dating Billy was rough. He loves me. I guess I love him, too. He’s a good guy. He saved my life a few times. You can’t ever forget that. We had this very romantic relationship, almost like girlfriends. We wrote letters to each other. We didn’t ‘do it’ a lot, you know what I mean? I know that’s a bad visual, I’m sorry. We were like girlfriends. Girlfriends that loved each other very much.


No dejé a Billy (Corgan) para irme con Kurt.En todo caso, más tarde Billy me dejó porque yo tenía algo con Trent Reznor, y que era grunge pasado. Contactar con Billy fue dificil, Él me ama. Supongo que lo amo, también. Es un buen tipo. Me salvó la vida varias veces. No se puede olvidar esas cosas . Hemos tenido esta relación muy romántica, casi como amigas. Escribimos cartas el uno al otro. Nosotros no solemos hacer eso mucho, ¿sabes a qué me refiero? Sé que es un mal visual, lo siento. Éramos como amigas. Novias que se amaban mucho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario